What happens for oneself when within a love relation, just as the self-abnegation is possible maybe finally, where we abandon if we can our body to the other one, when in this place of the world where we do not feel any longer alone, we were betrayed, and where this lie has the affect to attack our body, the same one supposed to give pleasure to be loved one?