Marion is a lively, generous, honest girl, a girl up to date. Her fate is changed when she discovers that she is pregnant while still being a virgin. Hier life is going to become little by little a nightmare,everybody turns their back on her. But in spite of everyone, she is going to bring her mission to a successful conclusion. And if Marion is the chosen one? It is the broken life of a girl who is going to have to learn to reconstruct.