Fragments of life where we follow young people, from the suburban delinquent to the spoiled rich kid, during one typical day of their lives. Worlds rub up against each other and interweave through the sharing of drugs and sex. They share their opinions, their life experiences, their fantasies and their choices with us. The film slots somewhere between “American Pie” and “The Laws of Attraction,” and is aimed at audiences aged between 18 and 25.