In June, 2005, the group Michelin announces the closure of the factory in Poitiers. This announcement comes like a bolt out of the blue for the employees and their families. Their factory, their pride, their work, their mark, their life, suddenly everything collapses. Michelin announces then the relocation of the production: four hundred and thirty two jobs transferred a hundred kilometers away on the site of Joué-lès-Tours. Begins then the story of a choice. Here is the fight of a hundred and eleven employees facing one of the biggest multinationals.