In Beirut, my mother receives, every day, at about four o'clock. Installed in her lounge, her friends discuss their lives. The hope succeeds the despair. Discussion fuses. The secrets burst. And even the happiness is the object of overbids. In three films, the friends of my mother thus tell what makes them happy: travel, be filmed and pray.