In Tijuana there is the border of work, factories, a free zone, women and men who dance and get intoxicated at the Estrella.
In Tijuana there is, on the other side of the border, the American Dream that acts like a magnet on thousands of migrants, candidates for exile, illegal immigrants who are turned back or deported.
In Tijuana there are dollars, all kinds of trafficking, sometimes a bullet through the head.