Alice spends the summer with François in a packed Mediterranean seaside resort. The effervescence of organized activities only underlines the emptiness of the vacation. One evening, to counteract boredom, their friend Colin suggests an activity no longer really suitable for people their age: to steal a boat and take it for a spin.