On the set of a turbulent shoot of a Medea adaptation in Senegal, Maja seeks solace in a love affair with her co-star Nourou. Months later, they meet again at the film’s premiere in Berlin. Old feelings resurface, but a racist incident unsettles their reunion. Tensions rise as everyone tries to do the right thing. While the ancient tragedy plays out on screen, a contemporary drama unfolds.