In the middle of summer, as he prepares to move house, Tom comes across a family photo, when he was just ten years old. With the world of childhood he's fantasized about seemingly vanishing before his eyes, Tom plunges back into repressed memories. His fragments of memory reconstruct a family portrait that is far more painful than the one he had imagined.