Delphine is a disillusioned Latin teacher who doesn’t teach a thing but gives all her students excellent grades to keep her classroom quiet. Unfortunately, this very high average is the best in the country and qualifies them for the biggest international Latin competition in Naples. The stakes are high: if her class doesn’t win the competition, she loses her teaching position because the school could close the Latin department. But how can they win when they’ve never studied Latin even for a second in their lives? For Delphine and her under-gifted students, there’s only one solution: cheating...