Aurore is a kleptomaniac of the sound. The young woman records all of her life. Dictaphone in the hand, we follow her through her life as a young dancer, with her friends, her parents, lost between the land of the living and that of the absentees. IHer dreams, Her memories and her real life mingled, recomposing little by little the puzzle of a tragedy.