Daniel is a father, widower, who lives in the North of Martinique with his 8-year-old daughter, Soraya. Fisherman and restaurateur, he tries to make ends meet in a commune affected by a strong economic and social crisis. His daily life is turned upside down the day his daughter sets out to summon sirens using a conch shell. If the girl just wants to make friends, Daniel sees in his new obsession the risk of a dangerous invasion...