Living in a slum divided between two rival gangs of drug traffickers, Analídia is the daughter of one of the gangs' leaders and Jonatha is a childhood friend of the other gang leader. Both study in a dance group situated exactly in the middle of the two territories, looking for solace in art. A salute to the strong sense of Brazilian music, to the relevance of national contemporary dance, and to the strange mix found today in slums, where violence lives alongside the artistic paths enabled by social projects.