Miguel, a young white, middle-class man, was jailed for his ideas and is now a member of Congress. Jorge, a black man, jailed for minor robbery, is now the head of the country’s largest drug ring. The wheel of fortune continues to turn when Miguel’s daughter, fascinated by life in the favelas, falls in love with a young drug trafficker.