Our street is Ogrodowa Street in Lodz, Poland. A working class family, the Furmanczyk, have lived here over five generations, opposite the factory that has been their whole life, and which has been in ruins since the fall of Communism. The factory is now being transformed by a French financial group into a leisure and shopping mall, the largest in Central Europe. Over three years, the filmmaker recorded the life of this family facing changes overtaking (or overwhelming) contemporary Poland.