Paul was a security guard in Vienna. Now out of work, he hits the road with his father-in-law, heading East to the Ukraine. Two destinies of young people looking for a new chance and who find themselves confronted by cruel reality. Two stories about the quest for happiness and money, about the terrible, frightening side of sexuality, about death, and the art of brushing your teeth with a stuffed fox.