Her paradise is Jesus. Anna Maria, a woman in her fifties, has decided to devote her summer holidays to preaching her love of Christ.
Accompanied by a statue of the Virgin, she visits her neighbors. But her life is turned upside down when, after years of absence, her Muslim husband returns from Egypt. An inner struggle begins for Anna Marie between her marriage and her unconditional faith that she feels for Jesus.