Renowned director Emir Kusturica presents a celebration of the phoenix-like resurrection of Diego Maradona: sporting hero, people's champion, fallen idol, man of politics and inspiration to millions.
Profoundly moving, joyous,life-affirming, featuring an original score from Manu Chao, MARADONA is both a unique documentation of a growing friendship between the director and his subject and a passionate exultation of a legend.