Seven main characters experience an eventful day in a neighborhood, situated beside a river, undergoing renovation. Here, people cross paths without noticing each other; a doll passes from hand to hand. The real encounters happen later, due to an accident, during which people find themselves caught up in a farandole where everyone pursues their own particular goal. All these goals are different, but paths converge and, ultimately, get tangled up.