On the evening of its summer dance, the whole village participates. From dusk to dawn, the music unfolds: rock'n'roll and tangos, slow dances and waltzes. The night reveals couples of dancers, young or old, budding lovers, shy folks, drinkers, brawlers, children laughing and running around.