Beatrice, 23 years old, is trying to find her place in the world. Caught between a boss both arrogant and cynical, parents who are stifling and overly nice, and a boyfriend she can't seem to trust, she has no choice: hell; time to grow up! Reveal herself, be herself, assert herself. But it is going to hurt.