David and Eric, two brothers in their twenties, run "The Ranch", the snackbar of an isolated campground in the dunes of a vast Normandy beach. It's the end of the summer season; surfers and tourists no longer abound. Overtaken by the reigning inertia, David and Bouclette, the Pony Club instructor, tentatively attempt to envisage the low season and the months ahead.