The doctor who examines him finds no physical abnormalities. Kamal sets out for the city, looking for another wife. The city is full of women, but he doesn’t manage to meet them – apart from a perfect stranger he brushes against in a trolley bus. This encounter leads Kamal much further than he anticipated.