One evening, a woman arrives in a police station to confess she murdered her violent husband some years earlier. However, the longer the female duty officer questions the woman and the more she knows about her life, the less she wants to arrest her. Why does this woman, whom no one suspected, want to be found guilty? Why doesn't this policewoman want to arrest her? One of the two will win. But what exactly does winning mean in this kind of situation?