Fanny and Simon, two young people of hardly twenty years, flee an industrial park and sink into the mountain. An unfortunate incident, arisen on their workplace, binds them in a common adventure. Along the way, they seduce and learn to know each other. The discovery, in the middle of nowhere, of a mysterious object, is going to tip over their fate.