After a ten year absence, Hamro returns home to tend to his dying mother. She is actually alive and well; her imminent 'demise' was a ploy to get her son back to pay off his long overdue debts. Hamro owes money to the entire village. Threatened, his back against the wall, only a miracle can save him. But Hamro doesn't believe in miracles.