A city. Of main streets and deserted boulevards, a lifeless body on the ground, ants swarm in a bloodstain. The silence reigns in the empty corridors of a hopistal's basement of hospita. Next to a stretcher is held a standing body covered with a sheet which begins to slide. Lae wakes with a start in her hospital room,her door is wide open. She goes out into the corridor.