Al is in a bad patch: his storyteller is tired and his publisher ready to give him the sack. His stories do not sell anymore.
Gil, his neighbor, small successful writer, wiil soon be off on holiday. Al wants to borrow his storyteller, but Gil refuses. Between despair and frustration, Al has to find a solution.