On a Morocain road, the day before Christmas, Jacques goes home to join his family for Christmas Eve. Along the way, he stops in an isolated gas station owned by an unpleasantman. Jacques meets a beautiful girl there who entices him mysteriously. He does not yet know that he is going to pay dearly his desire for lust.