In Paris, the twenty-eight year-old small-time crook André Moussah owes a large amount to powerful bosses of the Parisian underworld and he needs to pay until the next day. His legitimate business with olive oil from Argentina has never succeeded to pay the loans. He seeks protection in the American Consulate and in the French police and finally in despair, he decides to commit suicide jumping from a bridge in the Seine. In the same moment, he sees a beautiful tall woman ready to jump in the water from the same bridge. He jumps in the water and saves her life, and she introduces herself as Angela. They spend the rest of the day and the night together and she provides enough money to him to pay his creditors. Then she confesses that she is a fallen angel assigned to help him to retrieve his self-esteem since he is a good person inside. Sooner André falls in love for her, but Angel-A will retrieve her wings in the end of her journey.