12 years ago, I arrived in Paris with my mother. At the same time, my uncle left for Argentina with his family. The last time that we saw each other was 10 years ago, at Roissy Airport. My uncle, his wife and their daughter were in the transit lounge on the first floor. For lack of visa, they were not allowed out. We could not go up either, without a plane ticket. We saw each other from far, through the pane of glass. Since then we have not received much news from him. This summer we went to visit him in Argentina.