A portrait of the Senegalese artist Germaine Anta Gaye, who combines the strength and fragility of materials to create contemporary works in the purest Suwer tradition. Mixing all sorts of techniques, she sculpts metals, cuts, engraves and paints on glass, frames enamels and stained glass in her Fer et Verre (Iron and Glass) workshop. She tries to reconcile her passion for art and her faith in the Muslim religion in which she says she finds the basis of her equilibrium.