On Board the SS Normandie retraces life on board during the final voyage, as well as the destiny of this legendary ship, of which only black and white images were known until now. However, color images were shot in 1939 and have remained unseen to this day. These are the incredible images, with unparalleled emotional power, which illustrate the crossing between Paris and New York.