She is old and speaks non-stop. She rolls in her taxi and tells customers' stories, stories of diseases, stories of troubles finally just stories. Christiane accepts at sixty eight years, revealing us with so not much modesty her feminine, feminine life as a taxi and of a sick woman. When will she stop? Will she manage to sell her license?