1960. Southern France. Three gangsters have just carried out a break-in. Jean, one of them, is no wild dog. This robbery will allow him to achieve his aims of leaving for Buenos Aires with Marion, the woman he loves. Marion, however, doesn’t exactly share his objectives. She tears up one of the plane tickets and waits for Jean with a gun. At a crossroads, a man must make a choice. He’s there, on this beach, with his accomplices. Their heist didn’t go according to plan and the woman of his life is on the way. There, where everything was supposed to begin, an end hovers. Torn between reason, love and greed, what choice will he make?