Clémentine is a teacher at a French school in Bucharest and Lucas is a novelist. The young couple lives happily in a large, remote house in the middle of a forest. Tonight their lives will be turned upside down. They don’t know it yet, but they’re being spied on, are surrounded. When night falls, Clémentine and Lucas will discover that THEY are there, everywhere, even inside the house. Who are they? What do they want? They’ll be taken to the outer reaches of fear before discovering the answer.