2030. Mina and Harold love each other. To prove to each other the depth of their feelings, they agree to do the premarital test. At that time, every citizen is provided with a chip transplanted in the temple which keeps a memory of all the actions of the individuals. On the occasion of this test, the real personality of each is revealed. It is to this test that the young couple decided to submit themselves.