Paris 2050. Thomas Steiner wakes up in a room of the Newlife hospital. He’s just been “momentized.” A backup of his memory has been implanted in his clone. Thomas sets out on the search of his recent past. A shadowy zone remains between the backup of his memory and his return to life.