A few years have past since Stan, still a teenager, had fled a premature paternity. His daughter Jeanne is raised by her mother, Lucie, and Baptiste, her new partner.side), Stan has also started a new relationship with Emma. The beginning of an adult relationship is finally serene. But as he starts to get to know his daughter. Stan sees this new life escaping him.