The narrative unfolds through two characters, Maurice and Silien, and consistently switches back and forth between them, leading the audience to grasp randomly for a distinct main character or hero (despite the fact that both are criminal anti-heroes). Through Maurice and Silien’s actions, the film explores just how deeply qualities such as friendship and loyalty run.