For Ixe, rap is a passion and there are many people in his neighborhood who believe in his talent. But, as his mother says, it’s not a serious way to earn a living. Although encouraged by his gang of friends and his girlfriend, Soraya, Ixe must now decide what direction his life is going to take.
Ava, a famous hip-hop producer, has a major project in the works. It provides Ixe with the opportunity of measuring his commitment and talent, and also the loyalty of family and friends around him.