Paul was my neighbour during fifteen years. He is a comedian. He is eighty-three years old today. I recorded him telling me his life, then I adjusted recordings of real sounds and images livened up to go towards a portrait close to the fact that is for me this man. In this portrait get mixed the stories of past and of the present, the dramatic and the anecdote, told if possible with lightness and mockery.