Aris returns to Athens after a long stretch in detox, to the sumptuous, decadent, superficial world he had left behind. Tormented by a possessive, neurotic mother, former friends and lovers and the dark secret of his father’s death, Aris struggles to resist slipping back into his previous, self-destructive lifestyle. But for all of them, the past is inescapable.