Ruy and Tito, two young Cuban musicians, share a mutual dream: to become famous and leave Havana. Ruy lives with Caridad, the mother of their two children. Despite the love they still share, their relationship is going through rocky times and they’re on the point of breaking up. Tito lives alone with his grandmother.
Ruy and Tito are organizing their first big concert when they learn that two Spanish producers, Marta and Lorenzo, are coming to Cuba on the hunt for new talent. Faced with what they think is the chance of a lifetime, they set out to conquer Spain.