Seven dollars per month pension, a wardrobe, an old Soviet television and a military costume are all that Hamo, a handsome man in his sixties, has. He lives alone in a small Kurdish village in Armenia one one of the sons and his granddaughter. One day a letter arrives from his other son, who lives in France. The rumor goes round the village that the envelope is full of dollars. But all Hamo can think of is the beautiful stranger he saw in the cemetery.