As the era of Saddam ends in Iraq, far away in Germany, Azad, a Kurdish exile is glued to the TV screen. He has invited over his exiled Iraqi friends to celebrate the event. They have brought plenty of wine and food. As the guests dance, sing and rejoice together, a continuous stream of images is shown on television - and the initial joy becomes fused with ongoing tensions and betrayals.