Isabelle and her brother, Theo, are left to their own devices in Paris while their parents are away on vacation. They invite Matthew, an American student, to stay with them in their parents' spacious apartment. Here in their private world, they establish the rules of a game that will lead them to explore their emotional and sexual identity. As the hours go by, the risks increase and feelings intensify.
Set against the backdrop of May 68 and the social unrest that tore France apart, this is a study of youth whose voice was heard throughout Europe. ''Innocents - The Dreamers'' is a journey of initiation of three teenagers testing their own limits in order to discover themselves.