South of France. Present day. Jean, an actor caught up in the past, learns that his current film shoot is unexpectedly suspended for an indefinite period. He takes this opportunity to visit an old friend and settles, clandestinely, into an abandoned house where it happened that Juliette, the great love of his life, once lived. A group of young friends, novice filmmakers, stumble upon the same house and decide it’s the perfect location for their next home-made horror movie. Jean and the kids will meet face to face, sooner or later.