Son of a local provincial doctor, Jean-Luc Borde has become one of the “anti-ageing” specialists for whom stressed-out managers and wealthy, mature ladies will give their weight in gold. Everything goes his way until the day when Maurice, his bad, forgotten dad, suddenly storms back into his life. Jean-Luc will lose a lot discovering that a father is never dead and buried, but will also learn a lot into the bargain.