Dimitri enters La Maison, a hospice. There he meets Suzanne, a volunteer caregiver for people with terminal illnesses. This radiant, vivacious young woman’s receptiveness to everyone around her masks a secret, an emotional crack. Dimitri thought it was all over, but in this home he’ll live life to the full in ways that he’s never done before. During the time they have together, Dimitri and Suzanne will love and help each other.